09 List

Quinoa z dynią i suszonymi pomidorami.

Wegańskie, proste, energetyczne danie, które zaspokoi nawet najczulsze podniebienia. Mnóstwo antyutleniaczy i niezbędnych aminokwasów. Cała porcja to jedynie 400 kcal, ale zapewniam, że każdemu da ogrom korzyści i zaspokoi apetyt. 

Składniki :

Cebula50g - 1 mała sztuka (13 kcal)

Dynia 500g - 1/2 sztuki (84 kcal)

Komosa ryżowa, quinoa 70g - 5 łyżek (234 kcal z czego ok 20% to proteiny ! )

Pomidory, suszone 15g - 3 łyżeczki (40 kcal )

Przyprawa chili, curry, kurkuma

 

Sposób przygotowania: Pokroić dynię na nieduże kostki. Drobno posiekać cebulę i pomidory. Ugotować quinoę. Podsmażyć cebulę. Dodać do niej pomidory. Dodać kurkumę, curry i chili. Dodać dynię i quinoę. Dobrze wymieszać. Dodać trochę wody i dusić na małym ogniu pod przykryciem przez 15-20 minut, aż dynia będzie miękka. Mieszać od czasu do czasu..

Twój komentarz




Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe
POKAŻ
Karolina Kozela -ZnanyLekarz.pl